Lenas liv här och nu

2011-10-31
17:05:39

Dagen

har läst klart den för mig viktigaste boken, nu håller jag på med en artikel, sedan tänkte jag renskriva föreläsningsanteckningarna (det är en superbra metod för mig att lära in, renskriva sånt jag skrivit) sedan läsa lite i de andra böckerna. Sen gör jag nog som min vän Emma :) Kör mitt eget race, i min takt. Det tar tid att åka in på skolan, det går bort tid för annat snack, och det går bort tid till hemresa. Sen är jag rädd att jag blir stressad av att höra hur andra läser/jobbar. Kanske dom är nervösa som gör mig nervös. Så jag måste tro på min egen inlärningsförmåga och lästeknik, även om jag får perioder av "panik" när jag inte verkar fatta nåt. Men jag kan iallafall förklara de tre revolutionerna och utvecklingen i sverige och europa fram till idag, om vårt välfärdsystem och dess uppbyggnad på ett övergripande sätt.

Det är bbara måndag och jag känner mig än så länge lugn. Just nu ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: