Lenas liv här och nu

2016-10-24
23:19:27

Skapa

Vad jag älskar att skapa nånting..alltså måla, sy, trixa, ja allt :)
 
Nu är några saker klara och några strax klara.

Har skapat en ny köksmöbel till hemmet. Bord och stolar har vi fått så lite kärlek, färg och arbete så vips så kostade allt som allt under tusingen. Det dyraste var läderrengörning och färgen till lädersitsarna på stolarna.

Sen målas en träsoffa som ägs av Robin och Evve, den är snart klar. Sen gav jag mig på en golvlampa :)




Ja men just ja. Jag har ju målat upp vardagsrumsbordet också :) 


Men nu blir det lite stilla i målandet närmaste tiden. Jobbar måååånga timmar denna vecka.Helgen skall tillbringas med vänner och sen jobb igen och sen fyller papps 70 år :)  

Så vi synsoch höres när tid finnes.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: