Lenas liv här och nu

2016-09-24
10:43:54

Lördag

Sitter vid köksbordet. Väntar på att Sanna ska komma in. Hon är barnvakt åt Jocke systerdotter och hon håller på sova ner henne i vagnen ute.
Sedan väntar jag in ena brorsan som är på väg hit. Vi ska in till stan, jag och han. Vi ska också möta upp Denise. Vi ska kolla in Shoppis. Har inte varit dit ännu. Det är en butik där man kan hyra typ garderob per vecka och sälja sina gamla saker 😀. Butiksägarna håller ordning och säljer sakerna. Sedan kan man följa sin försäljning via en app. Men som sagt, vi ska dit och kolla runt lite idag. Sen ska jag handla lite höstmys inredning till hemmet.

Dagen är som sagt ledig så jag har lite hemmapyssel att göra. I morgon jobbar jag dygn 😑.

Ha en fin lördag 😀

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: