Shopping

Har införskaffat lite mer pärlor och tillbehör för örhängen idag.
Tackar alla för de fina kommentarerna på FB.
Läste en kommentar att det görs någon typ av ängelsmycken för barncancerfonden och vill bara tala om att jag har inte haffat mina idéer från andra.
Fick själv ett smycke av min dotter som gav mig inspiration att plocka fram mina smyckestillverknings-prylar igen.
Alla smycken på den här bloggen är till salu. Maila mig om ni är intresserad av något.
[email protected]

Här kommer lite nya alster för dagen


Örhängen 70:- ca 30 mm


****************************************************

Halssmycke 120:- inkl.kedja eller svart läderrem smycket ca 60 mm


Örhängen 70:-  ca 25 mm


Örhängen 70:- ca 20 mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback