December 2015

Hej!
Länge sedan nu jag la upp bilder eller skrev i denna blogg.
Nu gör jag ett omtag då jag tänkt börja sälja lite smycken igen.
Om ni undrar över något eller vill köpa något så kontakta mig via mailen: [email protected] eller skicka ett PM via Facebook. Jag kan skicka smycken till dig och det kostar dig endast 10kr extra.
 
Här kommer lite av sådant jag har haft kvar och sådan som jag har skapat sista tiden.
Alla änglasmycken som jag säljer, går 20% till Barncancerfonden.
 
Halsband med kedja 110kr
Halsband med läderrem 80kr
Armband 70kr
Örhängen 70kr /par
 
Jag kommer också lägga upp lite av min trådkonst som jag har till försäljning men har några beställningar på kö så det kan dröja innan jag kan göra flera.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback