Lenas liv här och nu

2008-12-29
16:32:36

Julen har kommit och gått...

Jaha, nu var julen avklarad, härlig helg med familjen men lite mycket folk för min smak. Men som sagt så måste man ju dela med sig av allt och det har jag gjort.
Nu är det nyår som vankas men jag jobbar lååånga pass hela den helgen så jag har ju fullt upp. Nyår betyder inte så jättemycket för mig som julen så jag jobbar gärna.
Idag har jag vart ledig och inte gjort ett skit,,skönt. Jo promenerat lite, handlat och ska nu laga mat tills Matte
kommer hem..
Kenneth har pysslat med sitt idag, Sanna e hos pappsen sin, Denise o Emelie har vart och gjort stan..huuuga va hemskt, skulle inte orka med en stads-dag nu i mellandagarna.
Jag väntar tills skolan börjar, allt är som vanligt igen och man har en ledig dag utan en massa köpgalna
personer att trängas med...då ska JAG åxå åka på stan, shoppa lite, fika och strosa omkring..
Kommentar:
2009-01-03 @ 13:38:55
#1: Mia

Hej! Du var inte direkt nån idog bloggare ;) Här går man in o tittar varje dag....men inget nytt!! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: