Lenas liv här och nu

2009-05-31
00:11:20

Stekt fläsk..osar...

Gud så varmt..jag älskar det..
Hela dagen har varit som en dröm. Vakna pigg, åt frukost..Gick ut i sommarvärmen..Åhhh..säger jag bara..
Första dagen på månader som inte kroppen har värkt och bråkat med mig. Men fick ont i skallen på eftermiddagen..men det gjorde inget.
Kenneth klippte gräset, Matte körde grästrimmer och jag planterade och greja med blommorna. Sanna kom...så underbart..
Klippte Kenneth nu ikväll, han blev nöjd tror jag...Haha..Han va rädd att jag skulle göra som när han va liten, snagga han...

Hjälpte exet med en nödsituation idag.. de for till Svenstavik och skulle stanna där och trodde affären där hade öppet som vanligt men nope... Så de var helt utan välling till lillgrabben. Jag åkte bort på affären här och den var öppen och en enda förpackning kvar av den sort de skulle ha...Vilken tur...
Men det blev ju en resa hit iallafall och hämta upp förpackningen...

Vi har grillat ribbs och file idag..mumsigt värre...

Åh va jobbigt det är nu då..Har varit stenhård på min diet sen i måndags och det har gett 1,5 kg i resultat..och i morn är det morsdag....tårta i kylen, ska baka bullar i morgonbitti (Sannas önskemål)..
Då vill jag äta...men det känns som att jag bryter lite då...äh vi får se i morn...

Hoppas Lars och Kajsa åker med Denise och Jon hit i morgon och fikar lite..skulle va JÄTTEKUL..

Näe nu ska jag ut och svalka mig lite innan godnatt, vill upp tidigt i morn så jag kan promenera innan det blir så varmt.
Imorn skulle det bli varmare än idag..jippie....

Vilken tur för alla födelsedagskalas som är idag (känner till 2 st 50 årskalas) vilken dag för dem och vilken partynatt sen då... Värmen, vackert...

Denise och Jon e på väg hem från Göteborg med en massa prylar, både till sig själva och hem till Jons föräldrar,de landar väl i natt nångång här upp i Jämtland..Hoppas de kör försiktigt...



Nattinatti
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: