Lenas liv här och nu

2009-10-30
21:54:52

Fredagsmys i Brunflo-soffan

Paus i Idol...

Åh Reza..vilken talang....wow..
Tove var underbar ikväll
Calle var cool och bra
Erik är charmig
Mariette är min favvo men hon var lite slätstruken ikväll..tråkigt
Erika...nja hon var ok
Eddie...tja ok
Rabi eller hur han stavar... Kasta ut han...fy  katten va irriterad jag blir på han..


Ja så tycker jag..vad tycker du??

Kollat in lite bilar idag eftersom vi har ju bara en skrutt-Ford...  Hitta ngr bra objekt..Vi får väl se.

Vad ska man göra i måra då???

Oj ja just ja...hmm.. jag har ju ett badrum kvar att skura... Får väl se hur det blir.
Har som tappat stinget i målinga...jag vill nog sätta mig och se om den kreativa sidan finns kvar..

Näe nu ska jag kliva ut korvskinnet (jeanskjolen) och släppa fläsket lös... Det är ju bara vi här och Matte har ju sett mitt hull förut (tror jag)...

Sen krypa ner i soffhörnet igen bredvid min älskling..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: