Lenas liv här och nu

2010-01-29
06:31:48

Seg råtta

Ja det kan man kalla mig. Har haft så mycket jag velat skriva om, men har som inte riktigt orkat sista biten.
Nu ska vi se...vad har hänt sen sist???
Jo jag har fyllt 40 bast..ojoj vilken helg, ska berätta om den samt ge er lite bilder, men just för sekunden.
En helt underbar överraksningsfestslördag...

Jag är lite i en formsvacka, det känns inte riktigt ok just nu..

Var till hc förra veckan, fick antibiotika för bihåleinflammation samt bronkit... Inte ett smack bättre blev jag..

Var tillbaka dit igår. Nägot sämre än förra veckan.... Fick ny värre kur, så vi får väl se då om jag blir självlysande..

Men det känns inte ok för min självkänsla..Har missat lite av kursen, känner mig stressad av det. Den lilla energin som jag lyckats bygga upp är på -0....

Bet ur en bra bit av en kindtand iförrgår med, så nu är ju tungan skinnflådd, för den kan ju inte hålla sig ifrån de vassa kanterna. Jag tror att det är en av de två gamla rotfyllda kindtänderna, så den är ju död. Känns inget (än i allafall) så jag tänker inte ha allt för brått att ringa tandis... Bara att ringa gör ju att man får jordens ångestattack...

Både för kostnad och för att jag hatar tandläkare. Bara lukten där kan få mig spyfärdig och svettig...

Nä nu ska jag glutta lite på fejan samt kolla sonen att han e på benen...
Men som sagt, jag återkommer snart (troligt under dagen) med lite från mitt kalas..

Ha det gott i gottgott
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: