Lenas liv här och nu

2010-05-27
09:54:05

Tänkaren

Jag känner mig som tänkaren just nu..mycke tankar går genom min skalle..

Funderar hur människor kan dömma ut andra människor, utan att veta hur allt ligger till...hmm...

Jaja..kanske jag tänker för mycket och bryr mig om andra för mycket hela tiden. Vill att alla mina nära och kära ska ha det bra...

Det regnar idag igen..pust..ve..och fasa.. Jag vill ha värme, sol nu..

Strul Kenneth..eller inte alltid han det beror på...dessa bussar... skönt att det snart är över med alla dessa krångliga busstider till Hammerdal.
Han stack iväg som vanligt idag...men bussen härifrån till stan blev sen innan den va framme och då har ju nästa buss redan åkt..Vilket gör att det går ingen fler buss förrän 12.20 han är då i Hammerdal 13.20 och då är det 2 tim kvar av skolan och sedan bussandet hem och landar inte här förrän kl 18...

Han har kämpat på bra dessa två år som han har pendlat mellan Brunflo och Hammerdal..

Nu blir det skolan i stan till hösten...känns fint..

Nu strax ska jag iväg på hc för provtagning. Måste kolla ferritinet igen.. Tror att det har stigit, jag har tryckande huvudvärk mest varje dag och börjar få mer sovbehov igen...dax och tappa sig på blod ett antal gånger antar jag...huga...det är fruktansvärt jobbigt för mig att utföra denna grej som att bli tappad..
Svårstucken till tusen, om dom väl kommit in på rätt stället,  kan det plötsligt sluta komma blod, det kan till och med levra sig i nålen..
Men det är så många saker som överväger att må bra att jag måste göra detta...Med tanke på att jag har så tjockt blod som har lätt att levra sig, för höga järnhalter som lagrars så kan jag få blodproppar..Inte grett..

Oj ser nu att klockan är så mycket...dax för prommis upp på hc nu
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: