Lenas liv här och nu

2011-04-30
20:09:35

Valborg och grattis kungen

Visst är det mysigt med vänskap?!

Tänkte på nu att har man varit tighta under många år under uppväxten och tonåren och sedan kommer ifrån varandra och sedan återupptar kontakten och det känns lika bra som förr, det måste väl va vänskap!!

Har haft en underbart trevlig dag med en av mina älsta barndomsvänner.

Tina och jag fanns till och med på BB samtidigt (2 dagar i mellan oss) Som barn lekte vi ibland med varann, inte ofta men ibland. Gick samma lekis, samma skola, samma klass i alla 9 åren. Det var väl i tidiga tonåren som vi fann varann och umgicks varje dag. Det var inte bara vi två utan vi var 3-4-5-6 pers som höll ihop. Och gjorde så mycket tillsammans. Fina saker gjorde vi, hyss gjorde vi, dumheter gjorde vi....och vi gjorde det med stort engagemang haha..

Nåt som gjorde att Tina och jag hade mycket gemensamt är nog att vi är Vattumän ... Och det märks fortfarande fast vi är så olika och har så mycket olika med oss genom åren.

Jag är oerhört glad att jag tog steget och åkte i höstas och hälsade på och det är nog inte sista gången.

Tack Tina för ditt besök idag, jag är jätteglad för det. Du är en mycket fin människa- Kram.


                                                             



Idag är det valborg, brasor tänds och vintern ska brinna ut och våren skall värmas upp. Hoppas att alla fina ungdomar är rädda om sig och varandra.


Jag är helt alena ikväll, helt ok men det känns lite konstigt men det gör inget. Det är skönt att ha egen tid.

Jag börjar kl 9 i morn och ska göra 9 timmar så jag är inte så festsugen ändå, vill va pigg och alert.
Vemodigt att det är min sista dag på stället, riktigt agasamt :(

Men men.. nästa vecka börjar jag i Fåker så då möter jag nya människor, sånt är ju livet...


Ha det gott och en fin Valborg alla goa och glada
                                    




                                                           
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: