Lenas liv här och nu

2011-08-31
22:00:46

Nu ere natt

Ja jag säger då det ;) Hoppas att orken infinner sig snart. Det tar på ett rostigt hjärnkontor med allt nytt. Orken rinner ut när dagen år över, inget blir gjort här hemma. hade inte räknat med det heller dessa första dagar. Man är ovan.. Sen tackade jag till jobb i helgen också ;) Saknar ju personal och brukare ju. Har ju inte träffat dom på snart 3 veckor, så lördag blir det studier och söndag jobb hela dan..

Näe nu gott folk, blir det godnatt för mig. Inget superlångt inlägg direkt, men jag återkommer (troligen i morgonbitti innan jag bussar mig in till stan)

Har mött några fler studiekamrater som verkar bra (skönt, man behöver ju lite tillhörighet också)

Skulle ha läst ngr kapitel till i en bok tills i morn men "my brain" vill inte det, så jag kliver upp i morgonbitti och läser vidare, sen finns ju en stund på bussen med för läsning.

Gnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: