Lenas liv här och nu

2011-01-26
07:43:41

Kallt som attan igen

Tänk att det ska behöva bli så nedrans kallt igen :(

Tycker verkligen att det har varit njutningsfullt sista dagarna med plusgrader och takdropp.
Nu är det -20 igen..brrrr

Idag måste jag verkligen jobba på med studierna, så jag blir klar med det här delmomentet..fasen skärpning Lena.

Jaja..sorry, men man kan ju ha en formsvacka...då kan man ju ha en studiesvacka med..eller?

Var ute och gick långvändan (drygt 7 km) med bästa Mia igår och söte Ozzy. Solen sken och det var så njutningsfullt...tack söta Mia för att du kom...

Svar till Maria H: Smycket kostar 110:- inkl kedja. Om du vill ha det så stoppar jag undan det för idag fraktar jag iväg en laddning till butik och ev så blir det en laddning smycken till ett annat ställe ochså snart.

Kommentar:
2011-01-29 @ 21:37:36
#1: Mia

Det gör vi om :) när jag köpt ett nytt koppel..... Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: