Lenas liv här och nu

2011-05-31
10:03:32

sista maj idag

31 maj, grått och trist väder. Glad är jag att jag hann klippa gräset igår mellan skurarna.
Likaså har jag haft några penséer ståendes för plantering men jag har inte kommit mig för att göra nåt med dom. Igår fick dom komma i jord, halleluja.
Har som inte riktigt gnistan som jag brukar för mina blommor och det syns på planten ute på bron. Gänglig och taniga är dom i år. Lite för mycket energikrävande saker som tar upp min tid just nu, men det får bli som det blir.

Nu dricks här kaffe och en smörgås tuggas ner till magen. Dagen kan börja.

Har lite åtaganden som jag nu ska kasta mig på, sen blir det att läsa lite studiebok. I eftermiddag kommer grabbsen hem, samt att bror, syster och mammis ska sova här i natt, eftersom vi ska iväg på min minsta systers student i morgon.
Sen blir det långhelg, skönt. Både Sanna och Denise kommer hem och det gör mig glad. Denise har inte varit hem på 1,5 månad *suck*. Saknar mina tjejer ju.

Ha en fin dag.

Fick svar från den där journalisten eller vad hon nu är. Och det fanns två intressanta projekt, det ena tackade jag nej till pga personliga omständigheter men det andra ska jag nog fundera lite på.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: