Lenas liv här och nu

2011-09-29
07:15:10

Morn

Ett svar till en fråga

Postat av: Kajsa

Får ni hem tentan? :O Hur som helst, lycka till! :)


Tack snälla du, ja det är hemtentan. Den las ut i går kl. 16 på webCT (vår plattform) Det är 6 stora frågor, varav två frågor (som kräver 1,5 sida svar) är från en engelsk bok som jag fattar nada av :(  Det andra går ju )men hela gåreftermiddag/kväll gick åt att läsa och finna svar till fråga 1. Så att ha 1,5 dygn på sig från och med nu, känns lite.

Så min tid kommer att tillbringas på kontoret, skrivandes i ett TYST hus. Stackars dom andra i familjen men de är införstådda med att jag behöver total tystnad för att kunna jobba på med en sån här sak, så ska någon va här på bottenvåningen så är det med tysta steg och ingen volym på tvn före fredag kl.17.
Så att ringa mig på mobilen kommer va hopplöst, den kommer inte ha nån ringning på, om ni vill mig nåt så ring Mattias om det är brådis. JAG VILL JU KLARA DETTA!!!

På ont och gott detta med hemtenta, för ibland kan det va svårt att få tyst på familjen. Men dom är gulliga och fina så dom kommer att smyga här närmaste 1,5 dygnet. (och som sagt, det handlar ju bara om från nu torsdagmorgon, eftermiddag,kväll (natt) och fredag morgon,dag,eftermiddag. Efter klockan 17 får alla tjoa bäst dom vill.)


Nu har klockan passerat 7 på morgonen så jag ska skriva lite innan det är dax att åka in på skolan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: