Lenas liv här och nu

2012-02-29
08:31:35

Skottdagen 29/2 2012

Morsning!
Dagen till ära är en extra dag, hoppas man får nånting gjort idag då ;)

Sovit max 2 timmar i natt, totalt slut i magmusklerna. Hostat så fruktansvärt så man skulle tro att jag har kikhosta. Stämbanden har tagit lite stryk känner jag.Suttit i soffan, inte så bekvämt hela tiden, men tyckte synd om Mattias igårkväll, så jag gick ner så han fick sova ifred, stackarn. Feber har jag också haft..attans säger jag. Jag vill promenera i solskenet, fånga strålarna, andras vårvinterluft..

Men det kommer väl flera dagar med vackert väder ;)

Huvudsaken man hör takdroppet, slasket när bilarna passerar..då vet man att det är lite närmare till våren :D

Idag står det (sova lite till) pluggning och mamografi på schemat. Bra det där med mamografi faktiskt och att man blir kallad med jämna mellanrum. Platta till tuttarna lite i röntgen apparaten...





Önskar att jag vore på topp, men man kan inte få allt här i världen...

Mycket snart är energin på väg upp igen.














Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: