Lenas liv här och nu

2012-05-30
19:10:39

Sicken dag

Ja, vad blev det av denna dag? Förmiddagen fortskred på ett smidigt sätt, enligt planerna. Sen då? När jag kom hem tog all ork slut, har inte orkat någonting, helt knäckt tror jag. Det var väl den sista tentan som jag lämnade in idag. Var också på intervju på BUH där jag kommer att göra mina 15 veckors praktik. Dom ville ha mig där och jag ville jättegärna vara där..japp klart då ;)

Tänkte ge er lite bilder, men som vanligt så blir det lite senare.

Blev galet irriterad också i eftermiddag, att denna tröstlösa historia om vår gata ocu våra infarter tar aldrig slut. Tittade ut nyss..jajadå..då har dom parkerat en grävare utn för vår infart där grindarna är, utan att kolla om det är ok..tack för den..

Denna såpa tar aldrig slut, gräva sönder gata, parkera in oss, gräver sönder infart, lägger inte igen den enda infart där pappa Birger kan ta sig in.. hur svårt kan det va att göra nåt på en gång än att det ska ta flera år att fixa till!!!

Grrr...



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: