Lenas liv här och nu

2012-09-29
22:04:19

Dagarna kommer och går..

Hej igen!
Idag har jag inte gjort många knop.
En dag som denna behövs ibland, bara soffläge mest hela dan och kvällen.
Är som totalt slut i kropp och själ.
Har kunnat gjort massor, både nyttigheter och skojigheter..men..näe.
Är helt alena, bara jag hemma. Mattias jobbar, Kenneth for till Hammerdal igår, Sanna for till Svenstavik igår, Robin for till Torvalla i eftermiddag.
å för mig blev det en självplockkycklingsallad till middag.
Har surfat på nätet, glott på tvn, tvätta nån maskin, promenerat lite, men sen har det inte hänt mycket.
 
Har värk i axlar och rygg så det kännss inte så nice att göra så mycket, kommer bättre dagar.
Saknar mitt hjärta oerhört.
 
Mysigt för Sanna, hon fort till en kompis igår och stannade kvar hos sin pappa idag, ville sova med sin söta lillebror. Hon saknar nog sin lillebror mycket nu när hon inte träffar honom varje dag.
 
Tror faktiskt att jag ska lägga mig och sova nu, ganska trött.
 
Godnatt!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: