Lenas liv här och nu

2013-08-31
07:52:51

31 augusti 2013

God morgon lördag!
Vakna gryntidigt, det är lördag, den sista i denna månad. Mulet väder och mycket har hänt sedan jag skrev sist :)
Har inte haft ork eller tid att blogga.
Jobbat som en tok i sommar, det blev 30 övertidstimmar i juli (det syntes på lönen nu i augusti :)
Sedan blev det semester i augusti och då blev det full fart, man vill ju hinna med så mycket som möjligt utan att stressa. man vill ju känna ledigheten.
 
Under denna månad så har jag städat och rensat källaren, byggt upp en loppis i garaget (som har gått bättre än förväntat ). Är lite velig när jag ska stänga för säsongen. Skulle ha byggt upp den tidigare i sommar, men....JOBBET tog all min tid ;)
 
Sedan bilade jag, Matte, Sanna och Evve ner till Göteborg ngr dagar. Ja vi for fört till Motala, till Mattes barndomsvän Bjarne med familj. Middag och övernattning där då, supertrevligt.
Sen puttrade vi vidare ner mot Gtb. In i Gränna och köpte lite polkagrisar. Var och hälsa på Maria A i Torslanda (ett antal år sedan ;)
 
Gjorde Liseberg
Träffa Denise och Christofer där, samt hans familj x 2.
 
Hämtade Minttu, fina, söta Minttu hos uppfödaren. Det är Sannas lilla vovve.
Sen har semestern bestått av juridikplugg känns det som.
 
Hade brudarna här på middag och mys förra helgen :D
 
 
Stekte kolbullar på Storsjöyran
 
 
 
Mys och Loppis på hemmaplan
 
 
Firat syrran på sin födelsedag :)
 
Fikastopp på semestertrippen :)
 
 
Godisfrossa
 
 
Liseberg
 
Jag åkte uppskjutet....
 
 
Hämtade denna söta gudomliga lilla varelse <3
 
 
Sådan matte, sådan hund
 
 
Myskväll med brudarna <3
 
 
Firat äldsta sonen Robin på 24 årsdagen <3.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: