Lenas liv här och nu

2014-08-31
10:51:18

31 augusti

 
 
 
Semesterns sista dag :/
Vart tog tiden vägen? Jag tänkte mig så mycket. Resa runt lite, golfa mycket, fixa här hemma, vila, njuta...
Golfa har jag gjort, men sista rundan härom dagen tog det lilla självförtroende jag hade ;) vilat har jag gjort, läst böcker - Isfolket. Har plöjt igenom några böcker men sen....ja tiden fanns inte till det jag ville, eller rättare sagt orken :(
Vårterminens C-uppsats tog mycket tid och energi, jobbat ganska mycket i sommar...
 
Låter lite som att jag klagar...jo lite då. Har fortfarande lite prestationskrav på mig själv, fast jag har blivit bättre med åren på den fronten :)
 
Ja i morgon drar sista terminen igång, lite konstigt känns det. Snart är 3,5 år av studier slut. Måste säga att tiden har gått fort, man har som inte hunnit tänka..
 
Sommaren har varit vacker, första delen av sommaren var kall men juli var underbar, önskat att man hade kunnat stanna tiden liten då :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: