Lenas liv här och nu

2014-10-30
11:25:22

Plugg och möte

God förmiddag!
Jobbade 13-21 igår, sista inbokade passet just nu. Måste nu ägna mig åt studier närmaste veckan, intensivt och plikttroget :)
Började dagen med frukost, skjutsa Sanna till Torvalla. Hon har ett jobbprojekt i några dagar nu, slipa och måla en trapp hos syrran :)
Hem, drack lite kaffe med sambon...ja goa fina sambo :D när jag kom hem igår kväll stod det en fin bukett på köksbordet. Snacka om glad i hjärtat jag blev <3
 
När sambon åkte och jobba tog jag med voff på en halvlång promenad (ngr km) härligt men lite kallt.
Så nu sitter jag här med studieböcker, läser och antecknar inför tentaskrivandet.
Har ett inbokat möte där jag ska vara stöd klockan 14 men sen är det nog bara att läsa vidare in the books ,)
 
Inte så mycket intressant här inte just nu men återkommer lite senare med tankar och funderingar eller nåt annat :D
 
Kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: