Lenas liv här och nu

2016-08-31
10:08:41

Sitta och vänta

Är inte min starkaste sida. Först tar man modet till att ringa hälsocentralen,  sedan telefonkö i 20 minuter och under dessa minutrar hinner jag analysera kroppen och komma fram till att det är inbillning smärtan som har bråkat sista veckan.  Men så svarar någon i andra änden. Ursäktande framför man sitt ärende. Sjuksköterskan i andra änden säger att jag ska komma till hc. Ok säger jag och tänker : ja det va.du som sa det, inte jag. Tänker vidare att ska jag boka av. Men går ut i bilen och åker upp. Har nu tagit prover mm och väntar på läkarbesöket. Vänta ja....här får man vänta..  sitta rakt upp och ner och vänta ...suttit här nu i 1.5 timme totalt. Puh.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: