Lenas liv här och nu

2016-05-30
22:06:32

Lättad

Vissa bekymmer som tyngt mig ett tag har lättat och blivit riktigt bra ❤. Är så tacksam för mycket nu.

Allt brukar ordna sig på ett eller annat sätt 😊

Ifredags var Andreas, syrran och Vilja här en sväng. Vi åt och fick lite tid tillsammans 💚.  Fastän vi bor nära så går det månader i mellan vi umgås i lugn och ro.  Det brukar bli en snabbis då jag jobbat natt att jag åker in på morgonen och dricker kaffe  innan hemfärd. Eller om jag passar Vilja då syrran har något inbokat. 
Det har varit en intensiv vinter/vår här med mycket på agendan. 
Fortfarande är nästan varje dag planerad i minsta detalj ända fram till vi åker till Italien 😀. 
Det är 25 dagar bort det nu.....wiiii

I lördags hade vi en dejt med våra reskamrater, vi bokade första nätterna när vi kommer ner.
Trevligt hade vi i lördags. Bäst var väl då vi kollade in vår gamla film haha 😂😂😂. 1998 ansökte jag och Mia till programmet Rymmarna....
Jag hittade igen vår ansökningsvideo...konstigt att vi inte kom med hahahaha..eller inte. Jisses vad vi skrattade 😍😂😂

Då var jag 28 år och Mia skulle fylla 32..... ja hon har nyss fyllt 50 så det är ju något år sedan 😆

Gårdagen spenderades i ett lugnt tempo då vi var vaken till 03.30 i lördags natt hehe. Jag som lägger mig före 23 oavsett helg eller vardag. 
Idag jobbat, kom hem till en god middag made by älskade Mattias ❤. När jag kommer hem så står det rosor på bordet...till mig. Blev så glad.

Nu ska jag koja då det är dax för dygnsjobb i morgon. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: