Lenas liv här och nu

2009-11-17
22:30:49

Doktor Krall?

Hade ingen rubrik till dagens inlägg...Hade signaturmelodin till Doktor Krall i huvudet bara...

Varit på Handelsträdgården..hittade ngr STORA spindlar under pallar idag..brrr..fy vad jag har det jobbigt med sånna..

Sen for Matte och jag och gratta Maria i Svenstavik. Det var första gången Matte va dit, och jag har inte varit dit på månader..
Förra året när vi skulle uppvakta henne så fick hon ju magsjuka på sin dag och sen rann det ut i sanden..

Tänkte också få krama min minsta dotter när vi endå var i byn, eftersom hon precis har flyttat dit..Men se det gick inte. De var inte hemma. Åkte hem med lite ledset hjärta...

Mycket känslor nu som far genom kroppen...

Är inte i gängor helt enkelt..

Men men ..det fixar sig nog med tiden..

Nu ska jag ta och natta mig. Ögonen vill inte va med riktigt, känner jag...

Natti
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: