Lenas liv här och nu

2009-09-21
19:12:31

I vecka och 1 dag sen..

som jag skrev sist..va tiden går fort?? Eller så är det jag som är slö av mig på skrivandet...Ja delvis är det så..
Det har varit så mycket nu sista tiden.. Grejat på gården, grävt om rabatter, putsat fönster, kasta blommor ...
Och i helgen som var hade vi llille vilde Philip...pust..Men det är så jättteskojigt när han är här..

I lördags skjutsade vi en liten kattunge till Robin och Becca, besökte Anna och dom i Fyrås, hade ju inte hunnit med att uppvakta Anton och Jens...

Gårdag bestod av utesysslor samt att bjuda Linda och peter på middag när dom kom hem från Sundsvall, för att Peter fyllde 40 år igår...

I dag har jag röjt besticklådor mm..

Imorgon bitti har jag möte med Fkassan och min läkare..får väl se hur det går då..

Jag är lite dålig på att uppdatera mig just nu men jag har inte haft riktig ro att sitta och skriva..Det kommer.. Men jag vill som vara ute de dagar solen tittar fram, det känns jätteviktigt för mig att vara ute och få luft..

Inget målat har det blivit sista tiden heller..

Nu ska jag kolla in facebook och sedan in iduschen, sen blir det nog soffläge resten av kvällen..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: