Lenas liv här och nu

2009-09-23
18:29:25

Jahadå.

Hösten är fin men lite tråkig tycker jag..

Idag har det stormat isvindar..brrr...

Skulle göra så mycket idag... men har inte vart ritkigt i gängor.. Somna ngr timmar nu på eftermiddagen..snark..

Men sytt gardinerna till altanen har jag..

Känns så ovanligt och konstigt när Kenneth inte är hemma. Han har varit hos pappsen sen i fredags..kors itaket..
Jag hoppas verkligen att det funkar mellan dom och att det blir bättre och bättre...

På lördag drar jag, Matte, Sanna och Emelie till Sundsvall/Birsta på en heldagsshopping..

Nu ska jag nog ta mig ner i källaren och stryka dessa gardiner så jag får upp dem nångång..

Bye
Kommentar:
2009-09-24 @ 08:04:51
#1: Linda

Hoppas att ni får en trevlig dag i Sundsvall.

kram /Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: