Lenas liv här och nu

2010-07-24
12:46:43

Lördag 24/7

Vakna tidigt som attan..fikade, läste lite nyheter och....snark..
Vaknade 10.30..panik...duschade, kaffe, ringde Anna och kollade om hon ville följa med på Jonas Gardell i september :)

Nu då?...Aaa i allafall må jag ut i solen och göra nåt, promenad tror jag...

For på Lillänge igår (hade tråkigt) köpte ngr öl till mig och Robin, va in på Skopunkten och glodde lite och...vips..så hade jag köpt ett par skor för 49 kr (ord. 199kr) Kändes helt ok



Har även softat i Mattes hängmatta



Studerat min Ek



Och funderat på när jg ska börja med att fixa till hallen och dess möbler (har alla grejor, som färg och penslar mm) men det känns konstigt att göra det på en solig dag..

Va in på Rusta åsså igår och köpte lite hygienartiklar så som duschtvål, shampo mm...


Näe Lena ut i solen nu....

Hasta kvasta
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: