Lenas liv här och nu

2011-08-30
22:26:47

True Talent och House

Undra just om jag kommer vara så här trött i 4 år? Som jag är idag och var igår! Näe det tror jag inte, är ju bara lite ovan att sitta still och lyssna. Sen är det ganska nervöst att göra nåt nytt, det kommer att ta tid, men är så förväntansfull. Kommer jag fixa detta, kommer det att vara jättesvårt eller kommer det gå galant??? Många frågor snurrar...

Nu är klockan mycket så jag kommer att krypa till kojs nu, måste upp tidigare i morn. Dusch, frukost och buss.. ja jag tar bussen fastän vi har två bilar hemma just nu, men det är inte det lättaste att få parkering och den kostar multum..Ganska skönt att bara vandra ner på stan, kliva på bussen och slippa tänka en stund..haha.

Näe god natt på er godingar..hoppas att ni har en lugn, fin men ändå spännande tillvaro i livet. Det har jag. Är tacksam för att jag har sån fin sambo och så fina barn...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: