Lenas liv här och nu

2011-01-25
08:19:22

25/1

Godmorgon!

Ja tänk vad utvecklingen rusar fram egentligen. Igår fyllde man ju ojämt år och fick hundratals gratulationer på FB. Kändes nästan som man blev 50 år...haha..

Man har flera hundra *vänner* på facebook som man skriver med, skrattar med, kommenterar, delar länkar ute i cyberrymden..

(ja ..mormor och morfar skakar nog på sina huvuden där på sitt bulliga mjuka moln i himlen)

Jag fick mig en kylplatta till min dator igår och det uppskattade jag såå mycket. Slipper ha en bok som stöd i bakkant så inte datorn blir supervarm och stängs av, fläkten är också tyst...

Matte kom hem från jobb 5.30 och väckte mig med fika på säng (gullsnutten min). Bakade tårta gjorde han med.

Min söta duktiga dotter Denise klarade teoriprovet i går (stolt mamma) och hon var såååå lycklig. Nu är det bara uppkörningen kvar om ngr dagar....spänningen är olidlig.

Idag måste jag göra klart sista uppdraget i psykologi A (har varit lite slö sista dagarna)

Har mest suttit med smyckestiillverkningen (mycket roligare än att plugga)

En favvo blev ett dubbelhjärta

Kommentar:
2011-01-25 @ 18:43:14
#1: Maria

Fint! Vad ska du ha för det? KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: