Lenas liv här och nu

2011-06-29
23:49:14

Trött? Jao ganska då!

Hipp hopp vilken dag!!

Inte lätt att vara en virrpannemamma och med solsting ända ner i tårna..

Som ni redan har förstått har min älste son tagit körkortet idag och jag looovar att jag har en son som är så lycklig.  Han har längtat i så många år på denna dag så jag blir helt gråtfärdig när jag tänker på det.

I morse då så ville jag vara en helyllemamma och skjutsa in sonen till stan och på Trafikverket för teoriprovet, under tiden besökte jag ICA Maxi en sväng. Kom tillbaka till Trafikverket och mötte en superglad Robin som hade klarat den delen..Jihoo..

Vi åkte ner till Badhusparken och tog en fika i väntan på en körlektion kl 13, skjutsade upp sonen på  Z  och parkerad. Tog mig en liten stros på stan under tiden, Robin kom ner på stan efter sin förhoppningsvis (tänkte man då) sista körlektion.

Sa då tll Robin att jag skutsar upp dig på Trafikverket snart (då han skulle göra körprovet) och jag skulle åka och träffa min handläggare  på AF kl.15
Kl 14.30 stod vi på trafikverket och babblade och väntade på att Robin skulle åka iväg. Nervös mamma messar Matte om att han har nu åkt iväg bla..bla..bla....Det ringer i telefon, pratar lite..så piper det i luren att det är någon mer som ringer..jag går över...OJ det var min handläggare..eah..klockan var 15.15

Helt plötsligt hade jag glömt att jag skulle va på AF på möte, oj oj oj... så nervös va jag..haha

Min handläggare skrattade åt mig och jag fick en ny tid på fredag.. Hur det kan gå!!

Snacka om nervös hönshjärna!!

Men nu ere natt och jag måste sova. I morn blir det en sväng till muskelknådaren, hämta nå cykelgrejor och sedan bär det i väg till Strömsund med en liten mellanlandning i Hammerdal för att lämna av cykelgrejorna hos min fd svägerska. Sen ska jag besöka en underbart go vän..hela dan och kvällen. Ska bli sååå skojigt. Saknar mina gamla vänner upp över där jag.. Mycket!

Natt natt
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: