Lenas liv här och nu

2012-03-30
10:22:42

Sirapshjärna

Usch..att utsätta sig för denna press gång på gång. Tycker verkligen inte om salstentor. Känner sådan press att jag måste minnas, måste, måste..
Som ni fattar så känner jag mig inte nöjd med dagens insats vid tentan..Kollade mig själv innan jag for dit, komihåg massor... Sitter i salen, fattar allt men ord, begrepp och förklaringar irrar omkring i min trånga hjärna. Så inte fick jag ner det som jag borde ha skrivit, tyvärr. Har försökt svara på det mesta, men känns inte ok...Omtenta är mitt andra namn!

Jaja..nu är det gjort, thats it!!

Lugna ner mig lite nu då, ladda om till att åka bort på VS Garaget och rigga inför morgondagens marknad. Känns inte laddad för det alls. Men skulle behöva kursa iväg lite grejor.

Ha en fin helg everyhopa. Jag deppar inte ihop för att jag för tillfället är något frustrerad. Min helg kommer att bli helt ok, så det så ;)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: