Lenas liv här och nu

2012-11-23
17:06:54

Helg och pengar

Åh vilken efterlängtad dag!
Det kom bidrag och en del lön, pust..vilken lättnad. Jobbig månad må jag säga.
Inte för att denna månad kommer bli bättre, nope, men nu kan man andas en par dagar ;)
 
Idag har jag gymmat med Maggan igen, skönt, kroppen mår så himla bra. Trodde faktiskt att jag gått upp i vikt så som jag har ätit men nope.. har minskat lite till, snacka om lycklig.
 
Sen for jag, Robin och Sanna på ICA och handlade middag..eah..fyst pizza..ja va katten, vem vill laga mat idag ;)
 
 
Har provat plugga idag, jovars..tre ord blev det skrivet kanske. Fattar inte vart min skrivglöd har tagit vägen? Läste igenom studiehandledningen ör nästa kurs också: Forskningsöversikt.....
Vad det kändes oövervinnligt nu det :(
Men vilken dag som helst kommer energin tillbaka och jag slår mig på det med full kraft..hehe
 
Näe nu ska jag inte göra nånting en stund, bara va lat.
Har ju gymmat idag :D
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: