Lenas liv här och nu

2013-05-11
07:30:38

Frånvaro

Tiden!
Tiden rusar iväg.
Jag har haft dåligt med bloggstoft sista tiden.
Har varit ganska risigt och trött.
Har haft nån konstig infektion i kroppen, sovit 12-15 timmar i dygnet och det är ovanligt mig.
Men..
Förrförra veckan bestod av hemtentaskrivandet, sedan på lördagen förra veckan hjälpte vi syrran att flytta.
Oj, säger jag..vad grejor man kan samla på sig i ett hus när man bott i samma hus i många år och aldrig kastar något ;)
 
På söndagen firade vi älskade Sanna som blev 17 år <3
Mitt älskade minsta barn.
Tror hon fick en fin dag och de prylar hon önskade sig.
Här var inte Kenneth och Sanna stor. Sanna 2år och Kenneth fyra..
Sötnötarna....
 
 
Har börjat en ny kurs en vecka tillbaka. Juridik del 2. Helt ok men jag har ingen inspiration nu, är som helt pluggtom i skallen, är less, bara så trött..
 
 
Slutade med en medicin för ngr veckor sedan för att börja med en ny och det var inte så bra, mått ganska pyton så det är väl bara att byta tillbaka.
 
Allt har sin tid!
 
For till Järpen i torsdags.
Besökte mamma och Birger samt pappa
Trevligt trevligt
 
Kokade lite kaffe hos pappa och surrade bort någon timme.
Under tiden fick bröderna mina hjälpa mamma och Birger med lite omflytt av möbler och tv.
Sen blev det sen lunch/tidig middag hos mamma innan vi begav oss hemåt igen.
 
Igår hjälpte jag Erik med lite fix i hans lägenhet.
 
Denna helg är inte planerad till något, känns skönt
 
Skulle få in en långpromenad, tror att jag ska ge mig iväg snart, nu på morgonen, sen skulle faktiskt ett antal fönster behöva sig en omgång med fönsterputs. Vi får se hur, när och var jag gör nåt.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: