Lenas liv här och nu

2014-08-23
09:31:26

23 augusti

Nu är det nära...
Hösten alltså....
Vad tycker ni om det? Jag blir lite vemodig i år faktiskt, sommaren har varit underbar, varm, ljuvlig men...
jag är inte riktigt förlikad med att värmen försvann så där direkt, känns faktiskt lite höstigt..
Jag gillar hösten egentligen men i år...känns det inte riktigt lika som förut?
Tre av fyr veckors semester har passerat, en vecka kvar alltså. Känns som det brukar att man hade förhoppningar om att göra mera..haha.. och sedan blev det inte så mycket. Men vila har jag gjort, läst böcker, eller rättare sagt läser böcker gör jag, något jag inte har hunnit med de sista 5-10 åren. Jo läst har jag väl gjort men det är ju bara studielitteratur.
 
Har mycket höstskojläsning som väntar på mig :) 38 böcker kvar att läsa av serien jag läser, sedan får jag mina favorittidningar varje månad också och nu ligger jag lite efter i läsningen så jag har lite lager.
 
Ja nu drar min sista termin igång, sen har jag gjort 3,5 år på skolbänken...jisses..jag trodde faktiskt inte att jag skulle palla med det, eller att det skulle vara för svårt för mig men...tycker ärligt sagt att det har varit mycket fjant i denna utbildning, kunde ha effektiviserat denna utbildning lite. Det har funnit någon enstaka kurs som har varit lite svettig rent tidsmässigt men annars har det varit ganska enkelt om man har planerat i tid det som ska göras.
 
Nu ska jag städa lite här hemma, hasta kvasta
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: