Lenas liv här och nu

2016-06-13
21:26:39

Lycklig men något sliten 😍

Ledig fredag - söndag 😊
Fredagen blev det 6 timmars golf med Mattias, Fredrik och Denise ute på Norderön.  


Lördag kom alla barnen hem med respektive och bonusbarnbarnet Lilly 💖. 

Många skratt blev det. 😂


I går söndag sa vi hejdå till Emelie, Jesper och Lilly som for hem mitt i dagen. 
Då for jag,  Mattias, Sanna, Jocke, Denise och Fredrik och golfade i 6 timmar igen 😊.

Så i morse när klockan ringde 5.30 så var det svårt att ta sig upp kan jag lova.  
Sedan har jag kämpat med att hålla ögonen öppna. 

Var på röntgen idag och röntgade min onda höft. Vänta två veckor på svar nu då.

När jag kom hem var jag tvungen att sätta mig ute i hängstolen och vila lite. 
Åt middag som Sanna lagade 😀 gott som tusan 
Sedan tog jag tag i mitt ena projekt 😊


Och nu blir det godnatt 😍
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: