Lenas liv här och nu

2016-06-20
07:46:04

Semester

Hej 
Igår klev ja i semesterparadiset 😀.
Ledig nu i 4 veckor 😊
När jag kom hem från jobbet så svidade jag om till golfoutfit. När jag och Mattias skulle bära ut golfbagarna till bilen sp stod en rosa skönhet där i garaget 😍.  Var tvungen att kolla in medlemsetiketten...den var ju min....
Där står Mattias och ler..
Han hade köpt en ny bag till MIG bara så där.
Älskade gullplutt.

Sagt och gjort,  vi for upp på sbgk och skulle gå en runda 😊.  För mig gick det apdåligt haha 😂😂
På hål 3 slår Mattias ut, det står 4-5 pers på sidan och väntar att vi ska gå igenom.  Plötsligt hörs ett jubel från dem...jag tänker att dom har kul där framme och jag slår ut ett skitslag.

Väl framme på green så har ju Mattias gjort Hole-in-one 😀😀😀.  Därav jublet hos beskådarna.
Vilken grej alltså! Vilken man jag har...
Han har spelat i 27 år och detta är hans första Hole-in-one 😍. 
Grattis älskade! !!
Han kommer få sitt namn på en plankett på tavlan på sbgk 😊.  Han fick bubbel av restaurangen 1:3. Jisses 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: