Lenas liv här och nu

2016-10-19
07:16:41

Mitt i veckan

Dricker morgonkaffe. Ska snart iväg på jobbet. Sovit hårt och många timmar i natt men ändå känner jag mig lite trött.

I helgen hann jag med många saker känns det som. Ja förutom KENT i fredags så har jag golfat i lördags med Denise, Bardo och Mattias. Vi gick bara en nia då det var gruvsamt kallt att spela. Gjorde sedan tacomiddag och sedan tände vi upp i eldstaden ute. En mysig dag och kväll.

I övrig har jag målat. Hjälpt ena sonen och hans tjej med ett projekt. Målat våra blivande köksstolar där jag har gjort något nytt för mig. Färgat och behandlat skinnbeklädda sitsar. Det gick bra men många moment. 

I måndags fortsatte jag att måla samt sydde i hål på ett gäng påslakan åt Ngr kids. Ja....sydde hål haha :) De hade inga hål längst upp i hörnen som underlättar när man stoppar i täcken eller ska skaka tillrätta täcken i påslakanet. Så då gjorde jag hål och sydde nya sömmar. 

Igår var det jobbdag Och när jag slutade åkte jag in till stan och levererade nytvättade kläder till Kenneth. Han och jag tog och åt sen middag på Daffys. När jag sedan kom hem gick luften ur mig helt. Satt rakt upp och ner tills jag gick och la mig. 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: