Lenas liv här och nu

2016-10-11
13:45:44

Tråkigt

Bland det jobbigaste jag vet är att vara sjuk. Om jag är riktigt sjuk då kan jag sova bort tiden. Men att ha feber, värk och huvudvärk så att man inte orkar göra nåt men för pigg att sova. ..det är frustrerande 😕

Då tänker jag på allt jag vill göra så som måla, fixa, promenera, jobba, ja allt... jag prova att göra nåt men så spränger huvudet så jag blir tokig 😕
Gu vad jag gnäller. ..men jag är rastlös i kroppen ju.
Solen skiner och jag vill ut och greja på gården men jag vet att jag orkar inte.

Hoppas att det ger sig snart. Fruktar att jag är för klen för att njuta av konserten på fredag. Jag kommer att gå så är det bara. Jag har ju äntligen fått tag på biljetter så basket mig.
I morgon ska jag vara frisk, så är det bara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: